1. 5. 2017

1 / 5 / 2017

Byl pozdní večer, první máj. Večerní máj byl lásky čas a já sedím v obýváku, koukám na catfish a říkala sem si, že by se hodilo zase něco napsat :)

Dneska je první den, kdy je KONEČNĚ teplo. A tím teplem myslím jako teda 15°C a krásné slunečně počasí. Tak se třeba konečně dostaneme k tomu jaru ... v květnu.
Jelikož byl dlouhý víkend tak jsme se ségrou byli v sobotu ve městě tančit. Nebyly jsme nikde spolu jen my dvě ani nepamatuji, ale bylo to super. Ještě ten stejný den, (dopoledne) jsme se ségrou byli v kině s Alfredem a Astrid ! Zašli jsme na šmloulíky, což teda pro mě a ségru nebyl žádný super film ale tak, děcka to bavilo.

V neděli byl Valborg  nebo-li čarodějnice. Já a Amadeus jsme byli jen doma a nedělali jsme vůbec nic kromě koukání na televizi. A. uvařil super véču (biff a krémové brambory) musím uznat, že se mu to povedlo. 
Dneska ani jeden z nás nechtěl vstávat a byl to opravdu super pocit, že je jedno pondělí zase volné. Škoda, že ve Stockholmu 8/5 svátek není. 
No, Amadeus musel jet odpoledne domů, jelikož má rozdělané nějaké projekty do práce a chtěl se na to podívat, ještě než bude mít prezentaci. Vlastně mi to ani nevadilo, jelikož jsem si zašla alespoň do posilovny a uklidila byt. 
Minulý týden jsem totiž měla blízko k tomu kupovat nový vysavač, jelikož ten můj najednou vůbec nefungoval. Víte jak je to frustrující? Naštěstí jsme to s Amadeusem opravili. Něco bylo zaseknuté v hadici - ale na druhé straně, takže to nešlo vidět (já jsem se totiž dívala nespočetně krát). Ale jak říkám, naštěstí je vysavač opravený a já jsem mohla v klidu pořádně uklidit byt. 

Tento týden mě toho nic moc nečeká. Chtěla bych jít každý den do posilovny, být s Amadeusem, potkat ségru a to je asi tak všechno. 
O týden později jedu do Malmö. V práci máme velkou konferenci a na loď nám vedení nedovolilo jet kvůli tomu, že nesmíme vycestovat ze země. Takže letíme do Malmö. Docela se těším, jelikož jsem tam nebyla už několik let ♥ . No a za dvacet tři dní přiletí naši a jedeme se podívat do Göteborgu. Květen bude docela nabitý měsíc. Tak si užívejte první květnový den/večer. Zatím ahoj.


Žádné komentáře:

Okomentovat